Paramore

Konečně tu přidávám svou nejoblíbenější skupinu. Paramore. Líbí se mi hlavně kvůli jejich hudbě, ale taky stylu. No prostě líbí se mi na nich vše.

Členové:

  • Hayley Wiliams
  • Taylor York
  • Jeremy Davis

Alba:

  • All we know is falling.
  • Riot!
  • Brand New Eyes.
  • Now.

Now je jejich nejnovější album. Už je zveřejněno na youtube. Písničky mají velmi jiný nádech než ostatní  z předešlých alb. Spousta fanoušků se hádalo kvůli tomu, že se to některým nelíbí a některým ano. Já jsem tak mezi. Některé písně z alba Now jsou na mě až příliš popové konkrétně mluvím o písničce Still into you, ale nadruhou stranu se mi zase tahleta píseň velmi líbí, takže jsem trochu rozpolcená, ale nevadí. Miluju, když skupiny přijdou s něčím novým. Tažke se k tomu stavím celkem kladně.

A abych se tu večně nevykecávala. Tak vám zde přidávám videa a posuďte sami :)

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Anketa

Posloucháš Paramore?

Celkový počet hlasů: 8